piątek, 14 czerwca 2013

Czas na urodę!

Karola
Hej kochani:* Dziś opowiem wam trochę o moich przemyśleniach na temat pielęgnacji cery trądzikowej(którą posiadam). Nie wiem czy słyszałyście zasadę
"Im mniej tym lepiej" ? Ja się z nią w 100% zgadzam. Zrobiłam na sobie eksperyment, w którym odstawiłam większość kosmetyków. Używałam tylko płynu do mycia twarzy,peelingu i rzadko kremu punktowego. I co się działo? Na początku stan mojej cery się pogorszył, ale potem z dnia na dzień się polepszał. Naprawdę!
Oglądałam wiele filmików na których osoby mówiły o swojej walce z trądzikiem. Wszystkie kosmetyki dawały tylko tymczasowe rezultaty, a potem znowu pryszcze, i tak w kółko... Aż w końcu przestali je używać, bo jak przecież nic im nie pomaga to następny pewnie też nie pomoże nie ważne czy to za 15zł czy za 150, jak nic nie pomagało to trzeba to wszystko odłożyć.
Nie mówię, że macie od razu wyrzucić te kosmetyki, nie, tu chodzi o to aby po prostu używać ich mniej:) Ważne też jest dobrze dobrany płyn do mycia twarzy, ja stosuję ten:


Chyba można go kupić w aptekach:) Mam nadzieję, że wam trochę pomogłam:)
Całuski:***





2 komentarze:

  1. Niki bo ja mam prośbę ;) Zrobiłabyś mi taki "tytuł" albo chociaż napisała jaki to jest program w którym to robisz plsss ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, program 'Photofiltre' i chętnie zrobiłabym Ci taki nagłówek, jak coś to pogadamy na skype/facebook itp. /Niki ;*

      Usuń