czwartek, 13 czerwca 2013

Powitajcie?

Nata

 Witam wszystkich, może niektórzy już mnie znają z poprzedniego bloga, niektórzy może jednak nie. Razem z Karolą postanowiłyśmy założyć nowego, z wielu powodów, nie będę Wam ich tu wymieniać, ale wiedzcie że tego nie żałujemy. 
 Bardzo bym się ucieszyła widząc jakiekolwiek komentarze, nigdy nie lubię się przedstawiać, a wy? Ja nigdy nie wiem co powiedzieć ;>
 No dobrze, kocham Was bardzo i mogłabym tak paplać godzinami, ale nie ma po co zaśmiecać internetu kolejnymi bzdurami - co i tak robimy :)

 Mam tu dla Was dzisiaj projekcik z Allani.pl, z nowego konta, chciałabym wiedzieć co o nim myślicie:



 Mam nadzieję że się podoba, ostatnio bardziej się do nich przykładam :)

 Mam jeszcze jedną sprawę, mianowicie chciałabym spytać jak Wam się podoba szablonik na blogu, bardzo się do niego przyłożyłam i myślę że wyszedł bardzo ładny ;>
 Jak na dzisiaj to tyle, jeśli podoba Wam się nasz blog komentujcie, polecajcie, cokolwiek, to dla nas bardzo Ważne, a Wam zajmie dosłownie kilka sekund, pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz