czwartek, 13 czerwca 2013

Za parę dni wakacje!

Karola
Hej kochani:* Dziś chciałam wam napisać trochę o wakacjach:) Po pierwsze jadę na obóz z moją przyjaciółką(gabą, natka nie jedzie bo dostała deską w głowe:/ ), a wcześniej jeszcze z moimi rodzicami:) Po drugie chciała bym zacząć biegać, ale nie tak jak dotychczas tylko codziennie. I zachęcić was też żebyś cie spędziły te wakacje aktywnie:) Ostatnie moje wakacje przesiedziałam przed komputerem i bardzo tego żałuje, bo mogłam zrobić tyle fajnych rzeczy. Nie mogę się już doczekać wakacji, bo przemeblowanie w pokoju, obóz i urodzinki:D Jak podoba się wam wygląd bloga( piszcie w komentarzach:)  Przepraszam was bardzo, że tak długo nie pisałam, bo mam bardzo dużo nauki, ale się opłaciło, bo pasek będzie:) Teraz tak naprawdę też powinnam się uczyć, ale mi się trochę nie chce;/ Jutro wstawię wam w co byłam ubrana, a w poniedziałek pewnie będą zakupy:) Jeszcze raz bardzo was przepraszam i obiecuje się poprawić:)




Całuski:* Miłego dnia:)

obrazek z google grafika 

1 komentarz: